Dyktig innkjøper til vår hovedkontor i Oslo
Arbeidsoppgavene består i hovedsak av å utarbeide og jobbe med:
- Optimalisering av varelagre inkludert lokasjonsstyring i samråd med delelagersjef
- Være bidragsyter og pådriver i effektiviseringsarbeidet tilknyttet logistikkavdelingen
- Kostnadseffektivisering
- Prissetting/tilpasning av varer i henhold til selskapets strategi samt vedlikeholde rabattstruktur
- Etablering og forhandling av leverandøravtaler
- Forme KPI rapporter i samarbeid med delelagersjef
Stillingen gir muligheter for flere arbeidsoppgaver da stillingen er nyopprettet.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Minimum bachelor innen analyse, økonomiske fag, logistikk eller tekniske fag
- Solid erfaring fra lignende oppgaver kan kompensere for manglende utdanning
- Nyutdannede med relevant fagutdanning kan og søke
- Du kan avansert bruk av Excel
- Kjenner til Navision og JetRapport
- Flytende norsk muntlig og skriftlig
- God engelsk muntlig og skriftlig
Ønskede personlige egenskaper:
For å lykkes i jobben må du være/ha:
- Ansvarlig og målrettet
- Strukturert og analytisk
- Omgjengelig og ha gode kommunikasjonsevner
- Innovativrik og fremtidsrettet
- Et sterkt ønske om å fortsette å lære samt å utvikle seg
- Ønske å bidra til firmaets videre utvikling
Spørsmål om stillingen rettes til delelagersjef Thomas Bach-Nilsen tlf: 952 55 336