Er du vår nye økonomimedarbeider?
Hesselberg konsernet har over 300 ansatte, og er et finansielt solid norskeid selskap. Vi er en av anleggsbransjens største maskinleverandører med et landsdekkende salgs- og servicenett. Konsernselskapene imporerer, selger og utfører service på ledende merkevarer som Komatsu anleggsmaskiner, Linde gaffeltrucker, Bomag valser og Manitou teleskopplasetere og lifter. I 2018 hadde konsernet en omsetning på 1,4 milliarder kroner.
Føste halvår 2020 flytter vi fra Økern i Oslo til helt nye lokaler på Lindeberg, sør for Kløfta. Nybygget er på hele 16.000m2 på en tomt på ca. 40 mål.
Arbeidsoppgaver:
- Leverandørregnskap
- Behandling av inngående faktura i vårt ERP system
- Avstemming av moms
- Avstemming av toll
- Avstemming av balanseposter
- Utbetalinger
- Bistå i årsoppgjør
- Bistå i interne prosjekter, videreutvikle og effektivisering av bedriften rutiner
Ønskede kvalifikasjoner:
- Relevant økonomisk utdannelse
- Erfaring fra tilsvarende oppgaver og bruk av ERP systeme
- God økonomiforståelse
- God systemkompetanse, herunder gode Excel kunnskaper
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
Ønskede personlige egenskaper:
- Strukturert, systematisk og nøyaktig
- Engasjert, ansvarlig og serviceinnstilt
- Høy arbeidsmoral og kapasitet
- Positiv, initiativrik og lærevillig
- Gode samarbeidsevner, men samtidig selvstendig
Vi tilbyr:
- En spennende stilling med utviklingsmuligheter
- Faglig utfordringer i en virksomhet i vekst
- Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
- Opplæring på bredt grunnlag i vår virksomhet
- Trivelig arbeidsmiljø
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson: Siw F. Ingebrigtsen
- Telefon: 911 05 248
- E-post: siin@hesselberg.no